Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole (https://forum.cdrinfo.pl/f104/)
-   -   Nagrywanie / kopiowanie gier na PS2 (https://forum.cdrinfo.pl/f104/nagrywanie-kopiowanie-gier-ps2-54391/)

loki7777 29.12.2005 15:02

Hihi a ja tu czuje podstęp:):) Moderator przyjemny userowi:):)??:):)A moze dlatego ze ten user jest kobieta?:):)Moze zdjecie kolezanka wstawi, to kolega Berion da wiecej reputek i w ogole reputki sie posypia, ze i kolezanka i tak bystra i ze szuka na forum:):)Hihihi:)To super offtopic, bo mnie naszlo:):)Co do spedzania wolngeo czasu na graniu to nie pochwalam, niech sie naucza bawic zabawkami a nie siedziec przy konsoli, znam to z wlasnego doswiadczenia, gram od 9 roku zycia, teraz net i emu ps1 i troche dungeon siege 2 na pc:):)Aha i studia 3 rok, ale to tak na marginesie.Mi w sumie granie na psx nie przeszkadzalo jak go mialem, ale z innymi bywa juz roznie:)

izabellaaleksan 29.12.2005 15:55

loki7777
granie na PS2 jest pod dobrą kontrolą :) Wystarczy, że ja wiem, co znaczy uzależnienie (choć może ciut inne, bo od PC), zabawki też są w ruchu, figurki z Władcy Pierścienia (jakieś tam armie brzydali i inne maszkarony) :P
Zdjęcia wstawiać nie będę, piękna jestem jak mało kto, jeszcze by tu wszyscy potem do mnie pisali ;) Bystra jestem od urodzenia, uparta jak osioł - no, same zalety ;)