![]() |
Powyższy warunek + taki że musi być zgodny. Jak nie będzie to krótko mówiąc dupa zbita. ;)
Gdyby cross region był taki łatwy do wykonania byłaby taka opcja w instalatorze nie sądzisz? Zresztą, od jakiegoś czasu do TODO dla wersji 1.8c/1.9 zaproponowałem możliwość zrobienia dumpa i odczyt MCID z/na zew. na mc/mass. Wtedy można by poprosić kogoś z internetu o zrobienie obrazu karty ze swoją instalacją, przesłanie, wgranie tego na kartę osoby która o to prosiła i podmianę tego identyfikatora bezpośrednio w FMCB. Mógłbym nawet wtedy dać na stronę gotowe obrazy dla multi dla wszystkich 8 regionów (chociaż sądząc po pytaniach userów którzy przerasta granice pojmowania sama instalacja na karcie to podmiana mcid byłaby dla nich czymś na miarę rozszczepienia jądra atomu :P). |
A w ogole jest free mc boot jeszcze rozwijany? Jest moze jakas oficjalna strona projektu?
|
Cytat:
ALE - jest jeszcze całkiem sporo do zrobienia w tej kwestii i Jimmi ponoć ma jeszcze do tego kiedyś wrócić, także nie można definitywnie powiedzieć, że koniec z FMCB. I tak w obecnej formie bije na głowę Memor32 i MemoryPlus razem wzięte. Co jest do zrobienia? Na pewno to żeby FMCB dał się zainstalować uruchamiany przez inny program z nośników optycznych (w tej chwili się nie da bo nie będzie znajdować zew. plików mimo, że one tam są), kwestia tego MCID i najciekawsza to opracowanie tego samego ale dla HDD (IDE oczywiście). Czas pokaże. Oficjalna strona projektów FMCB i ESR to forum psx-scene.com. - - - Mam też małą prośbą do użytkowników, którzy chcą wesprzeć tutorial. ;) Mianowicie potrzebne dwie foty dobrej jakości. Jedna przedstawiająca sticker z date code 3d w dowolnym modelu z serii SCPH-9xxxx (numer seryjny sam zamażę, ale jak mi ktoś nie ufa może sam, tylko prosiłbym, żeby było to chociaż estetyczne :P). A druga z uLE i debug info gdzie widać 0230xxxxxxxxxxxxxxxxxx. |
Witam, jeśli będe miał konsole ps2 z wgranym na karcie pamięci FMCB to będe mógł odpalać gierki z psx?? (mam dwie kopie zapasowe które chciałbym uruchomić), pytam dlatego bo już się zamotałem czytając artykuł o ps2, pisze tam że traci się kontrole nad konsolą gdy przechodzi ona w tryb psx z ps2 i "kasowana zostaje karta pamięci"??? czy to wiąże się z utratą FMCB i save'ów????? chyba że sprawdzę to oryginałem (z psx)
Sorki jeżeli jest to proste pytanie a ja tak lamie:) |
Zacytowal bys ten fragment o usuwaniu save'ow z karty. Nie uruchomisz kopii gry z psx'a.
|
Aha, no trudno ;)
|
No właśnie, zacytuj bo coś pomieszałeś. :P
|
Prosze bardzo:
"Zastanawiające jest to w jaki sposób te gry są emulowane, bowiem po przejściu w tryb PSX, całkowicie tracimy kontrolę nad PS2 (uruchamia się kernel PSXa). Poza tym moduły są ładowane do pamięci IOP, a ten procesor i pamięć są właśnie wykorzystywane podczas pracy w trybie PSX (tylko cpu zostaje zwolniony z 36 do 33MHz), ponadto przy starcie, pamięć zostaje wyczyszczona przez kernel (jeszcze przed przejściem w tryb PSX). Niestety restrykcje są tak duże i wydają się tak nieprzekraczalne, że bez odpowiedniej dokumentacji, prawdopodobnie nigdy nie dowiemy się prawdy (niby jest to rodzaj wirtualizacji, bo kernel PSX działa jak hypervisor, ale wyjście poza ograniczenia sprzętowe jest raczej niemożliwe)." no i jak z tym jest wkońcu????? |
Pamiec konsoli a nie to co jest na karcie pamieci:)
|
Cytat:
|
Aaa, chodzi o cytat ffg z PS2FAQ. No cóż, jest tam mowa o pamięci IOP (I/O Processor), a nie o karcie pamięci. Nie pojmuję jakie to ma odniesienie do FMCB.
W każdym razie na FMCB kopii gier z PSXa z nośnika optycznego nie da się i nigdy nie będzie można uruchomić. Ale za to będzie można uruchomić kopię przez emulator PS2PSXe, który za jakiś czas ujrzy światło dzienne. Na pewno będzie można odpalać gry z hdd, mass i host, czy coś jeszcze dojdzie to nie wiem. |
Witam czy możesz mi tak po koleji wytłumaczyc jak odczytac bios konsoli jak ja wchodze na Debug info to tam nie ma ciągu żadnych cyfr, jak wy to sprawdzacie mam konsole 70004 i 90004 i tu i tu pisze to samo ale nie są to żadne cyfry ???
|
Przede wszystkim wersja uLE to 4.40.
Jest tam niewiele informacji w tym okienku, więc nie kłopot to znaleźć. Jest to 8 wartości ciurkiem wypisanych. Nie przytoczę dokładnej treści i tego co się pokazuje bo nie pamiętam. przeoczyć się nie da, więc pewnie masz wersję uLE która tego nie odczytuje. Użyj 4.40 i będziesz mieć pewność. |
Na SCPH-90004 wyglądać będzie mniej wiecej tak:
uLE v4.39 MICS\DEBUG INFO Debug Info Screen: rom0: ROVER == "0230EC20080220_" argc == 1 argy (0) -- "mass:uLE v4.39/BOOT.ELF;1" boot_path == "Cdrom0: \uLE v4.39/BOOT.ELF;1" LauchElfDir == "cdrom0: \uLE v4.39" |
Ja mam tego uLE v.4.28 może dlatego mi tego nie pokazuje sprawdze jakies inne wersje narazie dzięki!
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.