Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Windows 10 - pierwsza wersja testowa (https://forum.cdrinfo.pl/f113/windows-10-pierwsza-wersja-testowa-93788/)

ethar 01.10.2016 10:42

http://www.ppe.pl/news/46650/quantum...noznaczne.html - kolejny powód czemu W10 jest gorszym systemem ;) Szkoda, że nie było testu pod 8.1 - akurat jakoś polubiłem ten system.

Harahido 02.10.2016 18:38

Dziwne, nowa gra MS która ***378;le chodzi na najnowszym systemie i brak ch***281;ci MS na usprawnienie jej pod Win10.

Dobra inaczej - pewnie istniej***261; sposoby jak wymusi***263; odpalenie gry na ni***380;szym DX aby chodzi***322;a jak w Win7.

Osobi***347;cie mam Win7 i nie specjalnie mam ochot***281; na upgrade do 10tki.

mgit 02.10.2016 20:37

Cytat:

Napisany przez Harahido (Post 1369081)
Dziwne, nowa gra MS która źle chodzi na najnowszym systemie i brak chęci MS na usprawnienie jej pod Win10.

Dobra inaczej - pewnie istnieją sposoby jak wymusić odpalenie gry na niższym DX aby chodziła jak w Win7.

Osobiście mam Win7 i nie specjalnie mam ochotę na upgrade do 10tki.

Aha czyli uważasz, że to wina Microsoft, że producent gry - Quantum Break skopał jej optymalizację?

I co inna firma (czytaj Microsoft) ma poprawiać produkt innej firmy? Bo tej pierwszej się nie che i odwaliła fuszerkę?

Berion 04.10.2016 17:22

Niektórzy nie widzą różnicy pomiędzy deweloperem (producentem), a wydawcą gry. ;) Remedy nie należy do MS, więc jedyne do czego można się przyczepić to to, że MS machnął ręką w kontroli jakości.

Patrix 09.10.2016 14:37

Windows 10 Pro

Weszła mi aktualizacja pt. "Aktualizacja funkcji dla systemu Windows 10, wersja 1607"
Przeklikałem dla pewności wszystkie ustawienia prywatności - są zachowane

To ja się pytam dlaczego na czystym systemie napieprza mi peerblock na ip 13.107.4.50:80?
Wcześniej był spokój. Z google wynika, że to serwer MS...

:sciana: z jakiej funkcji ten badziew?

ethar 09.10.2016 15:03

Cytat:

Napisany przez mgit (Post 1369086)
Aha czyli uważasz, że to wina Microsoft, że producent gry - Quantum Break skopał jej optymalizację?

I co inna firma (czytaj Microsoft) ma poprawiać produkt innej firmy? Bo tej pierwszej się nie che i odwaliła fuszerkę?

Problemem ponoć było, że wersja na Win 7 jest normalnie przez Steama, a na 10 przez sklep Microsoftu (inaczej są dystrybuowane przez co jest wina spadek fpsów w wersji na 10). Nie zagłębiałem się w temat, ale ponoć to przez to :P

Berion 09.10.2016 15:16

Bo to antyludzki system. ;) Nie masz sysinternals? Przecież w procinfo albo tcpip jest, który proces co wywołuje.

- - -

To nie sposób dystrybucji jest problemem tylko wrapper UWP na WinAPI. Leży w gestii dewelopera i wydawcy ich gry aby produkt przetestować i wydać wersję grywalną. Ale dopóki idioci będą kupować półprodukty to nie tylko ten stan rzeczy się nie zmieni, ale i pogorszy.

ethar 09.10.2016 15:39

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1369414)
Bo to antyludzki system. ;) Nie masz sysinternals? Przecież w procinfo albo tcpip jest, który proces co wywołuje.

- - -

To nie sposób dystrybucji jest problemem tylko wrapper UWP na WinAPI. Leży w gestii dewelopera i wydawcy ich gry aby produkt przetestować i wydać wersję grywalną. Ale dopóki idioci będą kupować półprodukty to nie tylko ten stan rzeczy się nie zmieni, ale i pogorszy.

Już czasy się zmieniły, kupować gry na premierę trochę strach. Raz, że drogo dwa... są niegrywalne. Mafia z DayOne Patchem zawiesza się w ok. 40 minucie gry ;) Sweeeet...

mgit 09.10.2016 16:02

A FROZA 3 w dniu premiery działała ok, i działa nadal... gra grze nie równa...

A może wystarczy nie kupować wersji na PC to nie będzie problemów :D

ethar 09.10.2016 16:04

Cytat:

Napisany przez mgit (Post 1369418)
A może wystarczy nie kupować wersji na PC to nie będzie problemów :D

To akurat dotyczy wersji na Xbox One :P (może innych też).

Jarson 09.10.2016 19:05

Cóż, księgowo lepiej wygląda, kiedy nad grą pracuje się rok bez zwrotu a potem rok już za pieniądze zarobione na grze, niż półtora roku - i dopiero premiera. A jak odbiorcy kupują mimo niedopracowania - tym lepiej dla dewelopera i tym gorzej dla odbiorcy.

Już wypuszczenie niedopracowanej gry na PC jest z mojego punktu widzenia dziwne. Ale jeżeli dotyczy to produktu na konsolę, gdzie nie ma potrzeby optymalizacji do wszelkich możebnych konfiguracji sprzętu i oprogramowania - to już jest jakieś nieporozumienie.

ethar 09.10.2016 19:23

Cytat:

Napisany przez Jarson (Post 1369436)
Już wypuszczenie niedopracowanej gry na PC jest z mojego punktu widzenia dziwne. Ale jeżeli dotyczy to produktu na konsolę, gdzie nie ma potrzeby optymalizacji do wszelkich możebnych konfiguracji sprzętu i oprogramowania - to już jest jakieś nieporozumienie.

Chyba z każdego co się dzieje teraz: - Niekorzystnie dla graczy nie korzystnie dla devów.

1) Szybko wypuszczamy niedopracowaną grę na rynek
2) Ludzie kupują, pierwsze recenzje nieobiektywne - powolny spadek sprzedaży
3) Naprawa bugów przez Devów - jednak pierwsze opinie były decydujące. Została zapamiętana przez graczy jako ta "niedopracowana".
4) Gracze jej nie kupują, ze względu na złą opinię. Ci którzy grali nieprzychylnie sięgają po następną część (o ile w ogóle).

Jak powinno być - Korzystnie dla graczy i dla devów.

1) Dopracowują grę maksymalnie na premierę - wypuszczają na rynek.
2) Lud kupuje, są zadowoleni, że dostali dopracowaną grę - pochlebna opinia na temat gry.
3) Więcej ludzi kupuję tą grę bo słyszą dobre opinie. Wzrost zysków
4) Podczas następnej części gracze biorą w ciemno - bo "jedynka" była za***ista.

Co poszło nie tak?

Berion 10.10.2016 01:29

Błąd w myśleniu. Jak Ubisoft poleciał w kulki z Watchdogs? Jak było z Batmanem Arkham Knight? Jak było z Assassin's Creed Unity? A teraz popatrz na ilość sprzedanych kopii... I to nie jest taka znowu nowość. Na PS3 kupiłem kiedyś Heavy Rain i po 30minutach gry zwiecha zawsze w tym samym miejscu... A patch to 200MB (wtedy dla mnie dużo). A ile było przypadków że gry kasowały save'y (Castlevania Lords of Shadow)? Ile było przypadków że błędy nigdy nie zostały naprawione (3D Dot Game Heroes, wszystkie gry Bet(A)hesdy)? A to nie są tytuły marki krzak tylko z samej górnej półki...

Dla wydawcy jest to jasny sygnał: nie kończymy gry bo się to nie opłaca tak jak Jarson zauważył. Nie jest to jeszcze 100% praktyką, ale bardzo częstą. Dlatego ja przestawiam się na model: rok lub dwa po premierze.

Jarson 10.10.2016 01:50

Dokładnie ;)

Też stosuję te podejście do gier. Ponieważ gram jedynie dla przyjemności, nie ma dla mnie żadnego znaczenia, czy gram w jakiś tytuł w dniu premiery czy kilkanaście miesięcy po. Dzięki czemu granie kosztuje mnie połowę mniej; nie muszę kupować najnowszych kart graficznych, tylko raz na jakiś czas średnią półkę sprzed dwóch lat, zwykle używaną. Same gry też zwykle można po roku-dwóch kupić znacznie taniej. Czasem ceny nie spadają długo (np. GTA V obecnie kosztuje niewiele mniej niż w dniu premiery), ale zwykle można liczyć na przynajmniej 50% przeceny względem premiery, nie wspominając o różnych promocjach, na które można spokojnie wyczekiwać.

ethar 10.10.2016 06:54

Oraz wydaniach GOTY w niektórych przypadkach :)

Jedyną grę jaką chcę kupić na premierę jest nowy GOW - chciałbym kupić razem z konsolą (mam nadzieję, że będzie jakaś specjalna edycja). Dobrze, że do tego czasu wyjdzie slim i neo i pierwsze wady nowych modeli zostaną usunięte do tego czasu :)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.