![]() |
no i pieknie
mozna sie spodziewacz jeszcze lepiej dopasowanych urzadzen pod nas :D zdjec przed wysylka na bank nie ma bo by sie dawno pojawily...zdjec po powrocie tez pewnie nie ma bo to urzedznie zombie u tej osoby (tak obstawiam) Cytat:
|
Cytat:
Zanim zaczniesz osądzać firmę sprawdź czy dany serwis jest ich, czy to po prostu zewnętrzna firma jak w przypadku Regenersis, która ma podpisaną umowę. Dodam, że Regenersis ma certyfikat jakości. Co do tego wątku to dopóki ta osoba nie uwiarygodni się - zdjęcia urządzenia sprzed wysyłki oraz te przesłane przez serwis to osobiście bym podchodził do tego z nutą wątpliwości... BTW Cytat:
|
imho wiekszosc serwisow to szajs i nalezy unkac jak ognia
np moja kochana firma bosch ma w PL bardzo ale to bardzo zla opinie przez serwisy agd ja sam zostalem tak potraktowany przez serwis Siemensa, ze NIGDY wiecej w moim domu ta firma nie zagosci same dobre rzeczy moge powiedziec o serwisach Nec i LiteOn :) i HTC (ale to w UK) to tak na boku |
Mi chodzi ogólnie o to ze problem istnieje i dotyczy praktycznie każdego producenta.
Masz racje ze akurat ten przypadek może być fake. |
z tym sie zgadzam.
ale...skoro juz ktos pisze, ze mu porysowali etc to 99% ludzi zrobilo by zdjecia i wrzucilo. kolejna rzecz to wspomniana juz kartka, nie ma ani slowa o niej. i jeszcze kolejna to sposob zglaszania, ze niby dzwonil itd na status naprawy pokazuje dokladnie to co wypisuja serwisanci, taki znawca, ze wie o serwisie w czechach a nie wie o statusie naprawy przez www? coz, poza tym jednym postem nie sadze, ze ten gosc cokolwiek wiecej napisze na forum tam :) |
Nie wiem jak ten z ASUSem ale przypadek Andyego jest 100% prawdziwy.
A Renergesis obsługuje nie tylko HTC, ale wielu różnych producentów. Skoro oni mogą tak oszukiwać, to ktoś inny też. Generalnie trzeba uważać i porobić zdjęcia makro przed wysłaniem. |
nie wiem czy sa tam prawdziwe inforacje, raczej tak bo musza miec w bazie co robili wczesniej zeby czasem nie zgonic na usera wymiany czegos samodzielnie.
dla mnie temat smierdzi bo za wiele rzeczy nie pasuje |
Niby tak, tylko czy tam są prawdziwe informacje?
http://forum.cdrinfo.pl/f113/regener...lientow-89823/ Z resztą znasz temat, sam tam pisałeś :) |
stan naprawy, co zostaje wymienione, jakie sa uszkodzenia moze sprawdzac przez www, kiedy wyslali i gdzie tez.
skoro dostal porysowany to gdzie zdjecia? skan kartki od asusa z naprawa? nie ma o niej nawet slowa... |
Andy miał dokładnie taki sam przypadek z serwisem HTC.
Odesłał nowiutkie Sensation z powodu złego spasowania, a powiedzieli że telefon jest mocno przerysowany (wysłali nawet zdjęcia). To norma, ciekaw jestem czemu policja do serwisów nie wysłała jeszcze oddziałów SWAT. |
proponuje sprawdzic strone asusa i dokladnie co sie robi a sami zobaczycie, ze to sciema jak LTE w IP4s :)
mowie o serwisie. |
http://myapple.pl/offtopic/142469-se...ml#post1844550
+ http://www.anandtech.com/show/5285/a...ssue-explained A kiedys mialem taka dobra opinie o tej firmie :-/... |
To zależy, zmiany dotyczące Androida zostają złączone z oficjalną wersją Kernela.
Więc desktopy dostaną pewne funkcje i poprawki dostępne do tej pory jedynie na telefonach. Czy coś z tego będzie przydatne jednak cieżko mi powiedzieć. Na dniach będę miał 3.3 na swoim komputerze to zobacze, ale cudów się nie spodziewam. Nie odbieram jednak tego jako pozytywny ruch Google względem desktopów, po tym jak postąpili z flashem i ostatnio x.org. Android zyska zdecydowanie więcej, bowiem wreszcie będzie mógł używać nowszych wersji Kernela, a tam zmiany sa dość znaczne (ICS ma dość starą już 3.0) Tym co na pewno odczuje w 3.3 to obsługa HDMI Audio w Radeonach HD5xxx, tradycyjne poprawki w sterownikach i systemach plików oraz wreszcie poprawiony bug w zarządzaniu energią (ale nawet bez tego mój komputer pod linuksem bierze w idlu ok 10W mniej energii niż pod Vistą(!)). |
to jest plus na pozniej. na chwile obecna nic nie znaczy...
|
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.9.0 LTS
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.