![]() |
Naprawdę wielka szkoda, bo na koniec sezonu może ponownie zabraknąć tych 6 czy 8 pkt. Swoją drogą nawet z tym urwanym spoilerem, gdyby nie szarżował, to miał szansę dojechać na punktowanym miejscu.
Miejmy nadzieję, że w kolejnych wyścigach zaprezentuje się równie dobrze lub nawet lepiej. |
Kara dla Vettela za dzwon z Kubicą: -10 w Melezji http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9098.html .
|
Slyszalem opinie, jakoby slabsza postawa Haitfelda wynikala z faktu, ze BMW rozpoczelo intensywna prace nad bolidem na sezon 2010!
Co do Kubicy - pech, takie sa wyscigi, raz na torze, raz poza torem. |
kara dla Vettel-a jest zbyt surowa
pomimo tego, ze pozbawil RK szans na bardzo wysoka pozycje, to z cala pewnoscia tego nie planowal dodatkowa kara finansowa jest juz przesada |
Kara finansowa jest za kontynuowanie jazdy z urwanym kołem. Ale fakt, ostro sędziowie go potraktowali za ten IMO incydent.
*** Trulli ukarany za wyprzedzanie za sefety carem, więc ląduje na 12 miejscu, a tym samym Hamilton wjeżdża na trzecie - proszę, proszę... |
Szkoda Roberta - dobrze jechał. :smutny:
|
Szkoda tego wyścigu Roberta, bo praktycznie miał pudło, a i szansa na wygraną była duża. Ferrari ma chyba jakiś problem, bo żaden z ich samochodów do mety nie dojechał. Brown GP mnie powiem szczerze zaskoczyło, nie chodzi o to że mają mocny bolid, ale o to że również taki niezawodny. Gratulacje dla nich! Chociaż Barrichello dzisiaj pięknie nie jeździł, spowodował 2 (przynajmniej tyle naliczyłem i wydaje mi się, że on w nich zawinił) groźne sytuacje na torze. Zwłaszcza ta na starcie była katastrofalna w skutkach (odpadnięcie Kovalainenena i uszkodzenie jeszcze kilku innych bolidów). Po tak doświadczonym kierowcy spodziewałem się lepszej jazdy.
Kara dla Vettela moim zdaniem trochę za surowa. Może i jakaś kara się mu należała za ten wypadek z Kubicą, ale chyba nie aż tak wysoka. Pomijam kare dla zespołu, która się należała, chociaż nic nie zmieni. Toyota dzisiaj ładnie pojechała. Startując z pit lane dojechać w okolicach podium to niezły wyczyn. To się trochę rozpisałem :P |
Cytat:
A potem mnie obudziło ich łkanie... I replay'e... |
Cytat:
Ogólnie jak się zastanowić, to wcale nie jest różowo dla BMW - owszem, wyścig się tak poukładał, że Kubica walczył w końcówce o miejsca na podium, ale jak pomyśleć, Brawn pięknie odjechał, Red Bull był bardzo mocny (Webber miał uszkodzony bolid), a Toyota ze startu z pit line wjechała na niezłe, punktowane miejsca. Bardzo jestem ciekaw wyścigu w Malezji - na podstawie 2-3 wyścigów będzie można już coś więcej powiedzieć. Ciekaw też jestem dokonań Heidfelda z KERS, bo dzisiaj po uszkodzeniach na starcie w ogóle nie było go widać. Ale IMO inni powinni jak najszybciej starać się wdrożyć ten dyfuzor - ciekawe, czy im się uda przy braku testów. |
A czy dyfuzor wymaga aż tak zaawansowanych testów? Pewnie trochę trzeba będzie pokombinować, ale nie tyle, ile gdyby wykryto nowe możliwości co do konstrukcji skrzyni biegów na przykład.
No dla BMW nie jest może najróżowiej, ale Kubica jednak dzierżył przez dłuższy czas rekord okrążenia, a i warto pamiętać, że gdyby nie błąd Vettela, to Kubica też mógł teoretycznie zwojować coś więcej niż trzecią pozycję (dlatego się przecież tak spieszył). |
I czy ten legendarny dyfuzor robi aż taką różnicę. Czasy hot lapów wszystkich kierowców. Z dyfuzorem jechali Williams, Toyota i Brawn.
01 N. Rosberg Williams 1:27.706 02 R. Kubica BMW 1:27.988 03 J. Button Brawn GP 1:28.020 04 S. Vettel Red Bull 1:28.140 05 N. Heidfeld BMW 1:28.283 06 T. Glock Toyota 1:28.416 07 K. Raikkonen Ferrari 1:28.488 08 M. Webber Red Bull 1:28.508 09 F. Alonso Renault 1:28.712 10 J. Trulli Toyota 1:28.916 11 A. Sutil Force India 1:28.943 12 G. Fisichella Force India 1:29.005 13 L. Hamilton McLaren 1:29.020 14 R. Barrichello Brawn GP 1:29.066 15 F. Massa Ferrari 1:29.141 16 S. Buemi Toro Rosso 1:29.230 17 S. Bourdais Toro Rosso 1:29.823 18 K. Nakajima Williams 1:29.923 19 N. Piquet Renault 1:30.502 20 H. Kovalainen McLaren - no time Na upartego można by powiedzieć, że Button oszczędzał auto bo to był ich pierwszy dystans wyścigowy przejechany tym samochodem, ale gdzie Barrichello ? Rosberg ładnie jechał a gdzie Nakajima ? Toyoty też nie zaszalały zbytnio. Dyfuzor pewnie coś poprawia, ale jeśli tak jak gdzieś przeczytałem daje pół sekundy to co się stanie jeśli do beemki i red bulla go wstawią ? Kto będzie miał najlepsze auto ? Niestety to nie takie proste, tego się nie da tak po prostu przyczepić. |
BMW wydaje się być najlepsze z czołowych konstruktorów ostatniego sezonu. W porównaniu do Brown GP, Toyoty czy też Williamsa też wypada dobrze.
Nie przesadzajmy z tym dyfuzorem, jak da te 0.5 sekundy na okrążeniu to będzie dobrze, a zresztą zaraz i tak wszystkie zespoły będą go miały jak FIA odrzuci apelacje w sprawie nieuznania protestu. Więc już zniknie te różnica. Zobaczymy jak to będzie wyglądało na następnym GP, bo tak po jednym wyścigu trudno jest jednoznacznie określić gdzie kto jest w rozwoju samochodu. Na te wczorajsze pozycje mogło się złożyć wiele losowych czynników, jak dwa razy SC. |
SC na koncu juz znaczenie nie mial
ogladam teraz relacje z bbc, wlasnie SC bedzie zjezdzal. moje wrazenie opisze jak skoncze ogladac |
Cytat:
|
wszystko to wina borucbara i bena hakera :taktak:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.