![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Właśnie mi się przypomniało, przy stacji Wawer w Warszawie jest przejazd dla rowerów, oznaczony prawidłowo, raz na 10 razy trafiam tam, żeby samochód się zatrzymał jak dojeżdżam, ale najlepsze jest to, że tam nie ma ścieżki rowerowej, przejazd prowadzi z drogi gruntowej na CHODNIK!
![]() Jak będzie ciepło, to strzelę fotkę. Inna sprawa z przejazdami dla rowerów jest taka, że często ścieżka krzyżuje się z boczną uliczką, wszystko jest dokładnie zarośnięte, żeby zobaczyć, czy nie jedzie rower, to trzeba praktycznie wjechać na przejazd. Miałem taką sytuację, że małolat grzał na rowerze ze 35 na godzinę i o mało co na mnie nie wpadł... |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
u mnie ostatnio zrobili przejazd dla rowerow z chodnika na chodnik...
![]() zamiast przejechac przez rondo jedzie sie za czerwona kreska - lub przez przez przejazd i wyglada to tak: - dojezdzam do chodnika - prowadze po chodniku - przeprowadzam przez przejscie/przejezdzam przez przejazd - prowadze chodnikiem do wjazdu na aldi - jade dalej za czerwonym juz oznaczonym - przeprowadzam przez przejscie na ddrip...(foto 3) - jade dalej
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Możemy sobie jeździć zgodnie z przepisami i nie robić sobie fotek z podróży, ale nasza kochana władzuchna ma lepszy pomysł na bandytkę.
Jeśli przygotowywane przez Ministerstwo Transportu regulacje wejdą w życie, drastycznie wzrosną opłaty za parkowanie oraz kary. Trzeba będzie też płacić za postój w weekendy. http://biznes.interia.pl/wiadomosci/...wiecej,1887333 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No tak - skoro w miastach sa korki to najlepiej zostawić starą organizację ruchu z lat 50-tych, ale za to żeby nikt nie jeździł.
Poprawka - żeby biedota nie jeździła. A cóż komuś auto, jeżeli miałby jeździć autobusem? Do stania na płatnym parkingu? Yes, biedota nie powinna też parkować, niech najlepiej zniknie z dróg. ![]() Ta biedota co jeździ paskudnym złomem: http://motoryzacja.interia.pl/wydarz...l,1887575,5906 Skoro nie opłaty ekologiczne, to wykończymy biedote inaczej ![]() Z innych radosnych wieści, UE wstrzymuje wypłaty na polskie drogi: http://fakty.interia.pl/swiat/news/w...rogi,1888098,4 Czyli skoro mamy radary - to drogi niepotrzebne. W sumie racja ![]() No Demek widzisz, na tej drodze pewnie niejeden rowerzysta oberwie. Nawet jeżeli będzie radar albo dwa. I TIRy będą jeździć tam zgodnie z przepisami. Ostatnio zmieniany przez sobrus : 30.01.2013 o godz. 07:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tiry tam jezdzic nie moga, dostawy maja inny wjazd niz z tej ulicy.
doczytales dlaczego wstrzymuje ?
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zamaskowany
![]() Data rejestracji: 12.10.2005
Posty: 22,531
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Komisja Europejska podała, że polskie władze 21 grudnia 2012 roku zostały poinformowane o decyzji dotyczącej wstrzymania wypłat funduszy.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
na szczescie u mnie w miescie przy drogach beneficjentem jest miasto a nie gddkia
![]()
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wiem dlaczego, ale dlaczego jakoś mnie to nie dziwi?
O tym że mamy przekręty to wie chyba każdy poza UE. Nam wystarczy jedna wywrotka piasku na całą drogę. Powinno polecieć sporo głów, i to już dawno. Tak się oczywiście nie stanie. Chyba że opinia publiczna będzie naciskać, to wtedy jakiś kozioł ofiarny się znajdzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zamaskowany
![]() Data rejestracji: 12.10.2005
Posty: 22,531
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dziwi postawa tych wolnych i niezależnych mediów których nie interesuje dlaczego obwodnica Warszawy jest najdroższą drogą świata(S8)-jakaś dziwna zmowa milczenia nad kosztorysami polskich dróg ekspresowych i autostrad.Ocenia się że 50-100 mln zł powinien kosztować 1 km autostrad budowanych na południu Polski, gdzie występują tereny górzyste oraz na Śląsku, gdzie budowę utrudniają szkody górnicze.Na niemieckich równinach, gdzie warunki są zbliżone do tych pod polską stolicą, koszt 1 km autostrady to 40 mln zł. Budowa 1 km autostrady w Alpach pochłania 100 mln zł za 1 km, czyli o połowę mniej niż warszawska ekspresówka.Szacuje się że Polska mogłaby mieć obecnie setki kilometrów dróg więcej, gdyby tylko,...................
![]() ![]() Coś na polepszenie humoru ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dopóki u nas będzie
Winny Vincent Invasion o drogach rzaczej bym zapomniał. Zwłaszcza o tej porze roku ![]() Gdy stopniał śnieg w Lublinie ulice wyglądają jak zwykle jak po wojnie. Wśród dziur ciężko dostrzec asfalt. A kamienie (resztki nawierzchni) latają niczym UFO. Ale na pewno załatają, używając stare Lubliny jako walce. ![]() Ostatnio zmieniany przez sobrus : 31.01.2013 o godz. 22:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
no ale zwolnic nie laska przeciez ;-)))
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jasne że się jeździ wolniej (już nie mówie nawet o przekraczaniu prędkości, bo można sobie koła pourywać) - co nie znaczy że się jakiejś dziury od czasu do czasu nie zaliczy. Nie zawsze można jeździć slalomem jak pijany. Poza tym jak kierowcy mają wypatrywać dziur niczym snajper celu to mogą nie zauważyć pieszego który wtargnął na jezdnie, o czytaniu znaków drogowych nie wspominając.
Konieczność zjechania na przeciwbieżny pas ruchu, tudzież na chodnik, z powodu nagłego braku jezdni też nie zwiększa bezpieczeństwa. A kamienie mogą stłuc szybę (jakieś 400zł w plecy w najlepszym wypadku) nawet jak jedziesz wolno. Ja wiem rozwiazaniem jest jazda z prędkością 10km/h, a w razie czego zatrzymanie się i podziwianie stanu nawierzchni. Paraliż komunikacyjny jaki z tego wyniknie jest całkowicie do zaniedbania. Proponuje też rowerzystom dla bezpieczeństwa zawsze prowadzić rower, zamiast nim jechać. Ostatnio zmieniany przez sobrus : 01.02.2013 o godz. 07:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Zamaskowany
![]() Data rejestracji: 12.10.2005
Posty: 22,531
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
U mnie w mieście drogi wyglądają jakby po przejściu tsunami i wybuchu bomby atomowej
![]() ładna kolekcja dziurek na RMF ![]() http://www.rmf24.pl/fakty/polska/new...ami,nId,775058 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Pa rampamer
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,025
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Oczywiście, że kształt maski ma znaczenie, bo od niego zależy jak rozłożą się siły uderzenia oraz co z pieszym po uderzeniu będzie się działo. Ale absolutnie nie widzę, żeby to był priorytet producentów - gdyby tak było wszystkie nowe auta miałyby bardzo charakterystyczne maski, dość podobne do siebie, a pickupy SUVy itp. zniknęłyby z oferty producentów albo miały maski dłuższe o pół metra, żeby ich kąt nachylenia minimalizował skutki uderzenia. Ciekawym, jak chroni pieszego maska takiego vw amaroka (premiera auta w 2009 roku), którego maska niewiele różni się od fordów z lat 80-tych... Cytat:
Wszystkie znaki i rozwiązania na drogach mają za pierwszorzędne zadanie zwiększać bezpieczeństwo - jeżeli w danym miejscu typowe zasady miałyby z powodu specyfiki tego miejsca zmniejszać bezpieczeństwo, to powinno się z nich rezygnować na rzecz innych, lepiej sprawdzających w danych warunkach. Od ok. roku u mnie w mieście zrobiono na dość krętej ulicy prowadzącej wzdłuż rzeki ścieżkę rowerową. Jest tam jeden budynek, który dochodzi praktycznie do krawężnika, a więc w tym miejscu trzeba było - na kilkanaście metrów - zrezygnować z tej drogi. Wobec tego rowerzyści jadący od północy muszą poruszać się jak poniżej: http://nimg.cdrinfo.pl/2013/02/Droga_rowerowa.png Sprawa jest o tyle trudna, że droga rowerowa (tego na zdjęciu satelitarnym nie widać, bo kiedy je wykonywano jeszcze jej nie było) kończy się tuż przed budynkiem, a zaczyna się ponownie niedaleko za nim. Zjechanie wcześniej jest łamaniem przepisów, a gdyby policja nadjechała zza zakrętu raczej nie byłoby możliwości przekonać ich, że jedzie się ulicą od dwudziestu metrów. Z kolei przejazd w miejscu końca ścieżki to jazda w ciemno - kompletnie nic nie widać zza budynku za którym jest zakręt. Powrót na ścieżkę też nie należy do bezpiecznych, bo już jest się za zakrętem i też trudno ocenić, czy jakieś auto w międzyczasie nas nie dogania. Oczywiście tam jest ograniczenie prędkości do 30-tu na godzinę, ale po pierwsze nawet przy takiej prędkości tam nie jest całkiem bezpiecznie, a po drugie nie można zakładać - pod ryzykiem powstania niebezpiecznych wypadków w razie błędności założenia - że wszyscy kierowcy będą się stosować do tego ograniczenia. Wystarczyłoby zakończyć ścieżkę 30 metrów wcześniej, żeby rowerzyści zjeżdżali na ulicę w miejscu gdzie widać co mają z przodu, no ale po co - przecież ograniczenie jest... W tym wypadku jednak nie zgodzę się z Tobą zupełnie. Ostatnio musiałem pojechać w nocy Oplem Combo z dość ciężkim ładunkiem do Chełma - okazało się, że w nocy dziur prawie nie widać, a mimo że znam miasto jak własną kieszeń to przecież nie mogłem wiedzieć, gdzie po roztopach są dziury. W związku z tym jadąc przez miasto wciąż musiałem wytężać wzrok i jechać wyraźnie wolniej niż zazwyczaj. 500-kilometrowa podróż, szczególnie w nocy, byłaby już prawdziwą mordęgą... Jadąc tak wolno jak należy (30 km/h wydaje się w takich warunkach rozsądną prędkością w mieście) ile zająłby taki przejazd - 10, 12 godzin? Ostatnio zmieniany przez joujoujou : 02.02.2013 o godz. 21:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Polskie Radio BIS upadło - Czyli cenzure w Polsce czas zacząć... | Qbi@k | Off topic | 73 | 03.10.2013 18:16 |
Naziemna Telewizja Cyfrowa (NTC) w Polsce - plany, rozwój, obecna sytuacja itp. | andrzejj9 | Off topic | 13 | 10.07.2011 23:55 |
Festiwale w Polsce | Qbi@k | Film i Muzyka | 11 | 25.04.2011 10:25 |
Drogi w Polsce (i infrastruktura komunikacyjna) | andrzejj9 | Off topic | 19 | 02.03.2009 17:28 |
Internet DSL 15 Mbit/s już w Polsce! | kraluk | Off topic | 41 | 24.03.2006 21:07 |