Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole (https://forum.cdrinfo.pl/f104/)
-   -   Jak się przegrywa płyty dla Playstation?! (https://forum.cdrinfo.pl/f104/jak-sie-przegrywa-plyty-dla-playstation-2688/)

Berion 08.11.2004 14:38

@krycho84
Zadałeś pytanie w dziale da przegrywania gier dla PS2, to i tam spodziewaj się odpowiedzi :P

Skoro już wykopałeś ten topic... Wiem dlaczego nie mogłem przegrać gier z moich wcześniejczych postów. Winowajca to na pewno FreeLock. :D

krycho84 11.11.2004 13:52

a moiglbys bardziej wytłumaczyc o co biega ?co to jest ten FreeLook

Berion 11.11.2004 16:35

Cytat:

Napisany przez krycho84
a moiglbys bardziej wytłumaczyc o co biega ?co to jest ten FreeLook

Raczej nie dotyczy DVD (ale czy napewno tego nie wiem -> nie znam się; w każdym bądź razie nie spotkałem się aby piraci ""blokowali"" swoje "wyroby" na PS2).

FreeLock to zabezpieczenie płyty. Nie można zrobić obrazu takiej płyty. Jak sobie z tym poradzić? Ponoć po prostu zgrać pliki za pomocą ISOBuster'a lub innego tego typu softu. Niestety w przypadku PSX/PS2 pojawia się taki problem, że nie ma (czyt. nie znam) programu który to połączy na powrót w ISO... ... Musiałem zrezygnować... ...

swiec 21.11.2004 18:18

Jak przegrać orginalną płytke PSX ???

Witam. Mam problem z przegraniem orginalnej płytki z PSX (Tekken 3). Próbowałem przegrać programem Nero ale nie idzie, próbowalem też skopiować zawartość płyty na twardziela i też nie można. Czy da się w jakiś sposob to przegrać ??? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

epol 21.11.2004 18:23

Alcohol 120% albo ClonyCD

swiec 21.11.2004 19:04

Cytat:

Napisany przez epol
Alcohol 120% albo ClonyCD

Mam już tego Alcohola 120% i zabardzo niewiem co i jak przydala by sie krótka instrukcja obsługi :spoko:

MacGyver 21.11.2004 19:06

Cytat:

Napisany przez swiec
Mam już tego Alcohola 120% i zabardzo niewiem co i jak przydala by sie krótka instrukcja obsługi :spoko: