Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

Matefusz 23.12.2011 02:17

Do kupienia jest citroen berlingo. Rok 2003, 1,6 16V benzyniak, jakieś ~140 tysięcy przejechane. Klima jest. Za 2200$. Brać?

icemac 23.12.2011 07:51

Cytat:

Napisany przez Matefusz (Post 1194153)
Za 2200$. Brać?

chyba australijskich ;)

- Deckard - 23.12.2011 09:48

Cytat:

Napisany przez Matefusz (Post 1194153)
Do kupienia jest citroen berlingo. Rok 2003, 1,6 16V benzyniak, jakieś ~140 tysięcy przejechane. Klima jest. Za 2200$. Brać?

nie, moim zdaniem w takim samochodzie benzyna to porażka a i cytryna jest miekkim samochodem

na naszych drogach często będziesz w zawiecho wkładał a i rdza lubi je szamać

Matefusz 23.12.2011 11:33

Cytat:

Napisany przez icemac (Post 1194164)
chyba australijskich ;)

:P chodziło mi o euro przecież ;)

Cytat:

Napisany przez - Deckard - (Post 1194177)
nie, moim zdaniem w takim samochodzie benzyna to porażka a i cytryna jest miekkim samochodem

na naszych drogach często będziesz w zawiecho wkładał a i rdza lubi je szamać

Znajomy ma i sobie chwali. Fakt, zawieszenie miękkie. Ma przejechane 300 tyś i nic z autem nie robił.

rycho 23.12.2011 11:38

Ed ma to takiecós. Jak wróci to opowie o ...

Jarson 23.12.2011 11:53

Prawdę mówiąc, mi się autko podoba. Blachy i zawieszenie dokładnie tak, jak pisze Deckard, ale przy rozsądnej jeździe i dbaniu o wóz to może mieć sens. Jeśli przebieg jest oryginalny, to cena jest okazyjna.

DejaVu 23.12.2011 18:46

Golfik nie miał dzisiaj kaprysów :spoko:

ed hunter 23.12.2011 20:22

Cytat:

Napisany przez rycho (Post 1194183)
Ed ma to takiecós. Jak wróci to opowie o ...

Takiecóś jeździ całkiem dobrze, po ponad siedmiu latach pod chmurką, przerdzewiał tylko tłumik, belka skrętna to słaby punkt, jak się nie przeładowuje, to po 124 tysiącach działa nadal idealnie, chociaż dziwne odgłosy czasami wydaje. Benzyna 16, to nie porażka, a zaleta w tym samochodzie, fruwa prawie. ;) Z dieslem 1,9, 69 koni, to roboczy muł.
Spierniczył się przełącznik od kierunkowskazów, trzeba było wymienić cały zespolony moduł pod kierownicą, przełączniki kierunkowskazów, świateł i wycieraczek, zintegrowana cała elektronika od tego, duży koszt.
Dwumasowe kółko paska padło, też drogie, pompka spryskiwaczy, tania. Reszta, to typowe sprawy eksploatacyjne.

// Końcówka drążka kierowniczego wymieniona.

rycho 23.12.2011 20:56

A ta szyba pękająca z glupia frant i rozrząd co dwa miesiące i prąd za gaz?

- Deckard - 23.12.2011 21:35

Cytat:

Napisany przez ed hunter (Post 1194287)
Takiecóś jeździ całkiem dobrze, po ponad siedmiu latach pod chmurką, przerdzewiał tylko tłumik, belka skrętna to słaby punkt, jak się nie przeładowuje, to po 124 tysiącach działa nadal idealnie, chociaż dziwne odgłosy czasami wydaje. Benzyna 16, to nie porażka, a zaleta w tym samochodzie, fruwa prawie. ;) Z dieslem 1,9, 69 koni, to roboczy muł.
Spierniczył się przełącznik od kierunkowskazów, trzeba było wymienić cały zespolony moduł pod kierownicą, przełączniki kierunkowskazów, świateł i wycieraczek, zintegrowana cała elektronika od tego, duży koszt.
Dwumasowe kółko paska padło, też drogie, pompka spryskiwaczy, tania. Reszta, to typowe sprawy eksploatacyjne.

// Końcówka drążka kierowniczego wymieniona.

Przez ponad rok w starej firmie z kumplem jeździjmy berlingo 3 generacji 1.6 benzyna ,

samemu słabo to cięgło ,po dociążeniu chlapało 12 i muliło jak poldas, strach tym było wyprzedzać

a dodam że lubie kręcić wysoko w szczególności ze służbówka


w ogóle to mam uraz do citroenów przez mojego starego AX ,tam zawieszenie chyba było ze styropianu ,co pół roku coś

ed hunter 23.12.2011 21:36

Szyba se strzeliła raz, może ktoś jej pomógł, może nie, była znanej firmy co do wszystkich europejskich pojazdów wkłada, rozrząd jak przykazali po 120 tysiącach, pasek też, jakiś hałaśliwy trochę, bez znaczenia.

Bardziej się martwię, co będzie dalej, bo stara wiejska legenda głosi, że francuzy rozpadają się po 200 0000. :szczerb:

ed hunter 23.12.2011 21:39

Cytat:

Napisany przez - Deckard - (Post 1194309)
Przez ponad rok w starej firmie z kumplem jeździjmy berlingo 3 generacji 1.6 benzyna ,

samemu słabo to cięgło ,po dociążeniu chlapało 12 i muliło jak poldas, strach tym było wyprzedzać

a dodam że lubie kręcić wysoko w szczególności ze służbówka

To było Porsche Cayenne jeździć, to przyspiesza zawsze, ale nie do tego służy. :>

BTW dzisiaj widziałem to cudo z pierwszej serii, parę zarysowań, blacha cud i... !! rdzewiejące lakierowane alu i wykończenia alu. :|

grzeniu 23.12.2011 21:45

Teraz już ci km będzie wolniej przybywać.
Coraz więcej osiołek będzie po warsztatach stał.

- Deckard - 23.12.2011 21:45

Cytat:

Napisany przez ed hunter (Post 1194312)
To było Porsche Cayenne jeździć, to przyspiesza zawsze, ale nie do tego służy. :>

BTW dzisiaj widziałem to cudo z pierwszej serii, parę zarysowań, blacha cud i... !! rdzewiejące lakierowane alu i wykończenia alu. :|

nie oszukujmy sie , w samochodach tego typu mocny TDI to podstawa :taktak:

ed hunter 23.12.2011 21:50

Cytat:

Napisany przez - Deckard - (Post 1194316)
nie oszukujmy sie , w samochodach tego typu mocny TDI to podstawa :taktak:

No i przy tej cenie paliwa, każda awaria silnika, to fajny kurnik na podwórku.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 07:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.