Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

sobrus 10.02.2012 17:48

To norma w tym roku. Na Roverki.pl też ludziom zamarza.
W końcu doszliśmy do wniosku że najlepiej lać troche benzyny, bo na to paliwo Skydd nie starcza.
Niezależnie czy Statoil, Shell, Orlen czy BP - w tym roku ropa bardziej nadaje się na świeczki niż do jazdy.

grzeniu 10.02.2012 18:03

Mówiłem już, że te wszystkie dodatki to se można w tyłek wsadzić.
Albo ropa jest zimowa, albo nie jest. A zimowa to taka, która wytrzymuje poniżej -30.
Założę się, że na stacjach takiej nie ma, tylko jakieś przejściówki, w najlepszym układzie do -15.
Jak chcecie widzieć, co macie w baku, to przy każdym tankowaniu wlejcie trochę do słoika i wystawcie na dwór. Rano już wszystko wiadomo.

Kiedyś zimówkę kupowało się w marcu, coś czuję, że do dziś za bardzo się to nie zmieniło.
A DejaVu może lać ruską, może jest lepsza. Oni tam raczej wiedzą, na czym da się jechać w zimie.

sobrus 10.02.2012 18:05

Z mojego podwórka:
http://www.kurierlubelski.pl/artykul...kach,id,t.html

Podejrzewam że z powodu łagodnej zimy na stacjach jest letnia ropa. Może myśleli że mróz będzie chwilowy? Tak czy inaczej oszuści bo w zimie nawet przy +20C powinna być sprzedawana zimowa, zwłaszcza jeżeli taka jest nazwa.

DejaVu 10.02.2012 18:07

I chyba znowu zacznę tankować u przemytników :taktak: Jak myślicie teraz jak już oczyściłem smok to będzie na tym chodził ? ponad pół baku mam to szkoda wylać :sciana: mam w domu dynks i piątkę benzyny- może dolać?
http://youtu.be/56TdQiSI4ME fake to czy prawda?

sobrus 10.02.2012 18:11

Wszystko zależy od silnika, im nowszy tym gorzej.
Rzepak jest OK, ale nowe na tym nie pojadą. Do mercedesowych CDI nawet benzyny dolać nie można.

DejaVu 10.02.2012 18:18

A jeszcze takie pytanko mam :D walczyłem z golfem aby dojść co go boli i wymieniłem oryginalne przewody z filtra do pompy na gumowe - tamte były przeźroczyste i było widać powietrze-teraz nie :sciana: co by było jakbym wpioł mały filterek taki na przewód jak w maluchu? widać by było co leci no i czy zamarza , ale czy by to nie szkodziło?

ed hunter 10.02.2012 18:25

Tak, to jest ropa, z kałuży.

ed hunter 10.02.2012 18:32

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1199742)
Mówiłem już, że te wszystkie dodatki to se można w tyłek wsadzić.
Albo ropa jest zimowa, albo nie jest. A zimowa to taka, która wytrzymuje poniżej -30.
Założę się, że na stacjach takiej nie ma, tylko jakieś przejściówki, w najlepszym układzie do -15.
Jak chcecie widzieć, co macie w baku, to przy każdym tankowaniu wlejcie trochę do słoika i wystawcie na dwór. Rano już wszystko wiadomo.

Kiedyś zimówkę kupowało się w marcu, coś czuję, że do dziś za bardzo się to nie zmieniło.
A DejaVu może lać ruską, może jest lepsza. Oni tam raczej wiedzą, na czym da się jechać w zimie.

Bla bla bla, pobożne życzenia przejściowe.

Cytat:

Dla zimowego oleju napędowego, który na stacjach benzynowych musi być dostępny od 16 listopada do końca lutego, temperaturę zablokowania zimnego filtra w strefie klimatycznej, do której należy Polska, ustalono na -20 °C.
http://www.auto-motor-i-sport.pl/mag...zima-8793.html

DejaVu 10.02.2012 18:37

Cytat:

Napisany przez ed hunter (Post 1199749)
Tak, to jest ropa, z kałuży.

zasadził ktoś tobie kopa ! toć osobiście lałem toto z dystrybutora :P i jeszcze dolałem ponad 100gram takiego uszlachetniacza który to widocznie ożywił ten kolor k***a a Twój samochód na F to na czym jeździ :>

sobrus 10.02.2012 18:37

Cytat:

40 stopni Celsjusza
Nawet przy takiej temperaturze najlepsze zimowe oleje napędowe sprzedawane w Polsce potrafi ą zapewnić swobodny obieg paliwa w układzie zasilania silnika.
:hahaha:
Chyba nie w tej Polsce żyjemy co trzeba

ed hunter 10.02.2012 18:48

Samochód na F słabo zapalał na paliwie z Bliskiej, lane na koniec roku, teraz dolany gold na statoilu, i dodatek -40 rudy.
Zobaczymy, ma nie być już takich dużych mrozów.

joujoujou 10.02.2012 21:12

Samochód na F ma jutro odpalić - przecież jedziesz do Otwocka. :niepow:

Kris 10.02.2012 22:13

No dobra, ja mam taki problem. Miałem wczoraj i dziś.
Akumulator naładowany, rozrusznik sprawny, paliwo Lotos diesel Dynamic + Skydd.

No i przekręcam kluczyk, czekam na 'cyk' pompy paliwa, czekam aż zniknie kontrolka świec żarowych i odpalam... kręci trzy-cztery razy i koniec, jakby zasilanie odcinało od rozrusznika. Kontrolki nie przygasają, nic nie 'kracze' (jakby bendiks wywalało). Po takiej akcji, tylko włącza się kontrolka świec żarowych (jakby się jeszcze raz nagrzewały). I tak, dosłownie dziesięć razy próbowałem ostatnio. Dlaczego ten pieprzony rozrusznik nie kręci, tylko przestaje? :ysz:

Ciepły silnik - odpala od dwóch 'zakręceń', więc problem nie do odtworzenia u speca, chyba, że samochód zostawię na noc.

grzeniu 11.02.2012 00:02

A tak to się naśmiewaliście z tych głupków kulających się benzynkami....
Nie ma to, jak dizelki.
Kawałek zimy i was nie ma :rotfl:

Kris 11.02.2012 06:44

Grzeniu, było -20 i mi Madzia odpalała, więc prawdopodobnie zima to nie przyczyna.

Tu pytanie jest takie, dlaczego rozrusznik przestaje kręcić.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.