![]() |
Piwo trzyma Aldona :sciana:
|
Ale to jest ciekawe, fundamenty zrobi sam a do skladania lego chce firme lol2
|
On pewnie już zrobił fundamenty, a teraz firma musi mu garaż na miarę zrobić, do tego krzywy. ||
|
A jak zrobić prosty garaż do krzywych fundamentów!?!?
|
a to partacz jeden k***a
|
Tak to jest, jak zięć trzyma sznurek, a dziadek puszcza oczko.
Teraz trzeba zrobić zlocik u czechoja i mu to wszystko zniwelować. |
ech moje wy mordy...
|
o, przylazła dziadyga :piwo:
|
Ilość załączników: 1
Witojcie hej!
czas rozstać się z TICO :'( no i jego miejsce zajął taki oto szerszeń http://olx.pl/oferta/fiat-seicento-f...tml#6c9a06c5b4 |
W holenderskim gazie? :szczerb: :P
|
Mam znajomego co twierdzi ze jego szerszen pociska 160km/h i jeszcze pujdzie , na co ja mu ze chyba z przepasci/urwiska lol2
|
Oj tak, też mam wielu takich twierdzących podobne bzdury....na co nieodmiennie doradzam im wymianę licznika na sprawny.
Albo konsultację z jakimś przydrożnym radarem. |
ej ten mały szerszen ma służyć na dojazdy 6 km do pracy, na trasy jest hania :)
mogę stwierdzić że szerszen jedzie max 130 km/h reszta to już seria star trek ... moja kobita cieszy się z szerszenia bo na pewno ładniejszy i wygodniejszy od tico... jeśli ona się cieszy to i ja bo mam święty spokój :D |
Nie no, takie coś jest w sam raz do takiego czegoś.
Choć jeśli to jest 1.1 to powinno się kulać do ponad 140, pod 130 wyciągają 0,9. Jechałem kiedyś za takim, to dopiero przy 150 swobodnie panowałem nad nim, a zrywne diabelstwo jak cholera. To jest wzięczne przy naprawach, bo patrząc na ceny części nie ma sensu kupować jakichkolwiek podrób. |
Mieliśmy kiedyś malucha - egzemplarz z włoskim silnikiem, ale wciąż przecież 0,65 - którym z górki można było zamknąć licznik - osiągał jakieś 145 km/h. Na prostej - 15 mniej. Tak że da się :>
Co nie zmienia faktu, że w takich autach nie chodzi przecież o prędkość maksymalną. Chodzi o to, żeby przemieścić się z punktu A do B przy czym punkty A i B: 1. Nie mogą być od siebie mocno oddalone. 2. Mogą być pokonane w nieco dłuższym niż spodziewanym po samochodzie czasie. 3. Nie są położone w miejscach, pomiędzy którymi wiedzie droga o wzmożonym ruchu, a w szczególności po której jeździ spora ilość TIR-ów - sprowadza to duże ryzyko na kierowcę, bardzo duże na pasażera jadącego z przodu i ogromne na pasażerów upchanych z tyłu. I jeśli te trzy punkty są spełnione, to takie autka są bardzo fajne na dojazdy. Nie palą wiele, więc nawet gazu nie trzeba zakładać, naprawy są absurdalnie tanie, mycie i sprzątanie odbywa się błyskawicznie, OC kosztuje jakieś 50 groszy na dzień, a wymianę opon kosztujących grosze można przeprowadzić łyżką... stołową :) |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.