Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Rynek konsumencki w Polsce (https://forum.cdrinfo.pl/f5/rynek-konsumencki-polsce-81698/)

sobrus 03.04.2009 13:00

No i gut :D z uwagą śledziłem ten temat i bardzo mnie zastanawiało, czemu nie chcieli zwrócić kasy. Tym badziej ze przeciez nie chodzi o coś wartego pare tysięcy tylko~~ 100zł....
To co robił sprzedawca to jakaś kpina. Gdyby jeszcze dał lepszą mysz to ok... ale gorszą? Może podaj nazwę sklepu zebym tam nigdy nie poszedł....

demek 03.04.2009 13:09

nie chodzi czy lepsza czy gorsza, cena sie liczy

sobrus 03.04.2009 13:46

to prawie na jedno wychodzi. teoretycznie powinno byc ze sprzet lepszy jest wart wiecej.
w praktyce najlepiej sprzedać drogo bubla ;)

Skubi 03.04.2009 17:40

Cytat:

Napisany przez sobrus (Post 1015385)
... Może podaj nazwę sklepu zebym tam nigdy nie poszedł....

Specjalnie nie podawałem nazwy sklepu. A teraz podam na końcu wypowiedzi.
Nie jest winą sklepu a raczej sieci sklepów ze potraktowano mnie tak a nie inaczej. Winny jest pracownik, co nie zmienia faktu ze sklep zatrudnia ludzi niekompetentnych. Przez kilka lat zazwyczaj kupowałem w tym sklepie bo ceny niskie i problemów z serwisem nie miałem, ale niestety mieszkam w sosnowcu i jedyny odział był w Katowicach do jakiegoś czasu. Jak studiowałem w Gliwicach to tam wszystko załatwiałem. Po prostu oddział w Katowicach nie cieszy się dobrą opinią. Ta sieć sklepów to ProLine.

PS
Dziś kupiłem nową myszkę w innym sklepie.

andrzejj9 03.04.2009 18:02

Trzeba podawać w takich wypadkach i się nie przjmować. To często okazuje się jedynym i w sumie najlepszym sposobem na walczenie z takim postępowaniem. Bo to sklepowi/sieci w pewnym momencie musi zacząć zależeć, aby jednak klientów traktować lepiej. A to, czy jest to wina pracownika, placówki czy całej sieci nie ma w tym momencie znaczenia. Dobór pracowników jest jednym z elementów zarządzania i trzeba być za to również odpowiedzialnym.

Sunna 03.04.2009 21:19

W zadnym wypadku nie uwierze ze to wina pracownika.
Wine ponosi kierownik ktory kaze tak pracownikowi mowic. Tu chodzi o kase, wiec co sie dziwic polakowi. On dla kasy wlasna matke sprzeda.

Wawelski 04.04.2009 00:36

Cytat:

Napisany przez Sunna (Post 1015448)
W zadnym wypadku nie uwierze ze to wina pracownika.
Wine ponosi kierownik ktory kaze tak pracownikowi mowic. Tu chodzi o kase, wiec co sie dziwic polakowi. On dla kasy wlasna matke sprzeda.

To w tym temacie też Hamiltona obgadujecie?
Ale to przecież nie Polak (nawet przez małe p - a chyba o taką literkę powinienem się obrazić).

ed hunter 04.04.2009 08:54

Niektórzy uważają, że bycie Polakiem to obciach, więc są polakami. Trzeba na takich uważać, w sklepach też.

andrzejj9 04.04.2009 19:19

UOKiK radzi, jak uniknąć zakupowych "pułapek"
http://biznes.onet.pl/0,1947135,wiadomosci.html

Bardzo ładnie - nieprawidłowości na każdym kroku, a UOKiK "radzi" konsumentom, żeby na to uważali. Bardzo miło z ich strony. Od razu czuję się lepiej robiąc zakupy, a sklepy z pewnością zaniechają takich praktyk. W końcu przy takich argumentach...

CIAPEK 05.04.2009 10:01

Czy ktoś wie gdzie można znaleźć aktualną informację na temat "przeciętnego wynagrodzenia" w Polsce? I czy taka kwota jest podawana w netto czy brutto czy w kwocie stałej/uśrednionej?

THX

andrzejj9 05.04.2009 10:07

Cytat:

Napisany przez CIAPEK (Post 1015652)
Czy ktoś wie gdzie można znaleźć aktualną informację na temat "przeciętnego wynagrodzenia" w Polsce? I czy taka kwota jest podawana w netto czy brutto czy w kwocie stałej/uśrednionej?

THX

Masz na myśli oficjalnie podawane średnie wynagrodzenie w kraju? (to, od którego liczone są ZUS i inne opłaty?). Jeśli tak, to pewnie w Google coś znajdziesz, a oficjalne informacje na różnych serwisach finansowych. Z tego, co wiem, kwota podawana jest brutto i ostatnio wynosiła lekko ponad 3 tys. (ok. 3200).

Reetou 05.04.2009 10:15

http://www.stat.gov.pl/gus/komunikaty_PLK_HTML.htm

Reetou 23.04.2009 23:29

Miałem ochotę na parówki. Wiem, wiem, można się struć tymi odpadami - zaryzykowałem...

Nabyłem drogą kupna 6 sztuk parówek - 'dobre' im było.

Producent powinien dołączać do nich instrukcję obsługi... Bo wrzuciłem je do gorącej wody i się rozpadły... :( Woda rozpuściła całą chemię i aromaty identyczne z naturalnymi i powstała zupa... Nawet nie mięsna...

Swoją drogą niezła jest ta dodawana chemia, bo woda stygnąc zaczęła tężeć.

Ale się najadłem...

grzeniu 24.04.2009 00:04

Nie żartuj, byłeś w lidlu? :wow:
To teraz co w związku z tym? Podaj namiary producenta, handlowca...to im się zrobi jakieś kuku.

A swoją drogą - pomyślałeś, że to dzięki takim jak Ty, tacy producenci ciągle mają co i dla kogo robić? ;)

A jeszcze a propos parówek. Kupuję dla swojego psa parówki, ale tylko i wyłącznie jedne (żadne inne) i zawsze jak przyjadą teście, to teść mu je wyżre :haha: i mówi, że u nich takich dobrych parówek nigdzie nie ma :D

ed hunter 24.04.2009 04:02

Parówki z Lidla się nie rozpadają - niemieckiego kleju dodają. :szczerb:


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.