Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Windows 8 (https://forum.cdrinfo.pl/f113/windows-8-a-87411/)

Yossi 09.10.2012 10:26

Cytat:

Napisany przez sobrus (Post 1225338)
Chętnie bym potestował, lecz perspektywa formatowania dysku dla testu jest bez sensu.

... ale po co miałbyś go formatować ???

Cytat:

Tym bardziej, że do windowsa wracać nie mam powodu, więc trud to byłby daremny.

Z Twoich wypowiedzi (bardzo rozsądnych) wnioskuję, że dość głęboko siedzisz w IT, więc nie unikniesz tego, prędzej czy później ktoś poprosi Cię o pomoc z tym systemem (i to będzie coraz częściej), a Ty powiesz: nie... sorry.. ja nie lubię Win 8 , nie znam się na nim, nie chcę się znać...nie mam zamiaru wracać do Windowsa.
UWAGA! Żart będzie:
W moich ukochanych "Przygodach dzielnego wojaka Szwejka", jest opisany przypadek człowieka, który z założenia nie przyjmował do wiadomości istnienia komunikacji miejskiej. Skutek - wpadł pod tramwaj.
Czego ani Tobie, ani nikomu nie życzę.

Cytat:

Być może będę miał przyjemność zobaczyć go na żywo u kogoś. Ale skoro Aero zostaje, to jestem pewien że system będzie dobry :taktak:

Jakiś czas temu zobaczyłem Wondows 8 "na żywo, u kogoś". Stwierdziłem, że tego szajsu nigdy w życiu nie zainstaluję i - jak pisał poeta - "awanturowałem się i używałem wyrazów, powszechnie uznawanych za obraźliwe".
Po tygodniu używania na własnym komputerze (ale wyłącznie tego systemu, do wszystkich możliwych celów), przywdziałem worek pokutny i udałem się na pieszą pielgrzymkę do Redmont.

sobrus 09.10.2012 09:52

Chętnie bym potestował, lecz perspektywa formatowania dysku dla testu jest bez sensu.
Tym bardziej, że do windowsa wracać nie mam powodu, więc trud to byłby daremny.
Być może będę miał przyjemność zobaczyć go na żywo u kogoś.

Ale skoro Aero zostaje, to jestem pewien że system będzie dobry :taktak:

Yossi 09.10.2012 09:20

Windows 8