![]() |
Coz, ja w przyszlym roku zaczynam popijac z moim autkiem - bedzie pelnoletnie :D
|
Cytat:
|
Ja już ze swoim piję :)
|
z Twoim to sie trzbe bedzie napis jak je uleczysz :D
oby nie odchudzilo kieszeni... moze taniej wyjdzie caly silnik wymienic? |
Jak kupię silnik, to i tak będę musiał rozrząd zrobić na biegu. A głowice w moim zrobię po kosztach części.
|
tyz prowda :)
|
Małolat jestem, w sierpniu 10 lat.
|
Ilość załączników: 1
Przy-tuningowałem golfa :taktak: zrobiłem atrapę na dolnego grilla co by śnieg mi tam nie lazł jak spycham zaspy :> golfik też szybciej łapie temperaturę :spoko:
|
Parowóz zrobisz jak będziesz pług montował na wlocie do chłodzenia;)
|
Nie znasz się :jezyk: do roboty mam 40min . rano szybciej ;) chodź nie przekraczam stówy :nie: golf max. łapie 80* a powinien 90 :sciana: po za tym góra nie jest zasłonięta.
|
Mała przejażdżka z Kubicą? Taka krótka... :rotfl:
Kubica nie słucha pilota |
Ilość załączników: 1
Cytat:
Może się nie znam ale wiem że w większości nowoczesnych aut(również w Golf 4 SDI)są dwa czujniki temperatury lub w nowszych autach czujniki wielofunkcyjne. Jeden pokazuje odczyt dla zegara -wskaźnika na desce rozdzielczej(dla baranów) Drugi daje dane do kompa\ sterownika\sterowania silnika -sygnał wysyłany przez ten czujnik służy również do korekcji czasu trwania wtrysku paliwa i punktu zapłonu; itp itd i innych czujników ,włącza i wyłącza wentylator itd itp. I to jest jedyny odczyt rzeczywistej temperatury płynu chłodzącego w aucie który można powiedzieć do czego kolwik się nadaje;) Czemu dane nie idą na zegar? Bo rzeczywista temperatura w podciśnieniowych układach chłodzenia często dochodzi nawet do 110C ale jest to zupełnie normalne i prawidłowe -woda w podciśnieniu nie wrze i paruje w 100C. Kiedyś stare samochody miały skale na zegarach do 130C . Dlatego żeby uspokoić konsumenta -kierowcę dziś mamy troszkę obniżone wskazania na zegarach poprzez zastosowanie odpowiednio zmienionego czujnika. A odczyt możesz zrobić sobie w Golfie 4 każdym testerem OBD 2 bądź kompowymi interfejsami z odpowiednim programem PC. Załącznik 64738 filmik jak to wygląda;) Więc każde nawet lekkie przegrzanie silnika wpływa nie korzystnie na jego trwałość,po drugie to co zasłoniłeś to także wlot powietrza do filtra powietrza\silnika. Szkoda słów :sciana: Cytat:
|
Aż tak się marznie w dieslach ?
Mój silnik w takie mrozy jak dziś (-5C) osiąga 50C na postoju w ciągu ~5 minut od odpalenia (mierzone czujnikiem płynu chłodzenia na reduktorze LPG). Do pracy mam 4km i w tym czasie w samochodzie mam juz gorąco :) |
Przy dużej budzie Berlingo, to naprawdę ciepło mam po przejechaniu 8 kilometrów, w większy mróz 10 - 12. Termostat sprawny. :sciana:
|
Klekoty znane są z tego że nagrzewają się zauważalnie dłużej niż benzyniaki.
Na szczęście Helmuty tym razem nie poskąpili i w Olki holcbagenie wstawili webasto. :spoko: |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.