Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

Jarson 02.01.2016 16:53

... że jest głupi? :szczerb:

Po pierwsze, widziałeś z jakim tempem te superkondensatory rozładowywały się podczas pozostawienia auta z włączonymi światłami? Gość się tym chwalił - "spójrzcie, 9V i ciągle odpala" - ale zostaw auto niechcący na światłach przez godzinę...

Po drugie tempo samorozładowania, które jest w tym wypadku znacznie wyższe niż w aku i w połączeniu z niewielką pojemnością daje cały ogląd sytuacji. Ok, jeśli jesteś blisko źródła energii i wozisz ze sobą prostownik, to w moment naładujesz te kondziory do napięcia wystarczającego do odpalenia auta, ale zostaw auto na środku dużego parkingu i możesz brać się za demontaż tego ustrojstwa i szukania kontaktu :P

Waga - ok. Jest niska. Tyle tylko, że waga aku też nie jest dla auta znacząca. Aku z filmiku waży 12,7 kg, bateria z superkondziorów - 3,2 kg. To daje różnice 9,5 kg. Autor filmiku mówi, że to się przekłada na spadek zużycia paliwa - no chyba go pogięło. W tej Toyocie ważącej nieco ponad tonę to jest niespełna 1% różnicy wagi. To jest niemal niezauważalna różnica.

No i najważniejsze - bezpieczeństwo i przepisy. Ten konkretnie model który widać na filmiku w razie wypadku i wycieku paliwa skrajnie łatwo mógłby spowodować spięcie i doprowadzić do pożaru. Ale nawet gdyby zaaplikować do niego znacznie szczelniejszą i bezpieczniejszą obudowę, pozostaje kwestia homologacji. Podejrzewam, że przy dowolnym zdarzeniu drogowym ze szkodami ubezpieczyciel widząc takie ustrojstwo szeroko by się uśmiechnął i odmówił wypłaty odszkodowania. I obawiam się, że miałby rację.

DejaVu 02.01.2016 17:00

To już niech lepiej zrobi zapłon ''iskrownikowy''jak w wsk :taktak: syrenę odpalałem ze sznurka , a takiego tarpana korbą i było ok :> nawet dacię 1300 miałem paloną na korbę :spoko:

grzeniu 02.01.2016 18:53

'Takiego tarpana korbą i było ok'
Oczywiście odpalałeś bez akumulatora? Na iskrownik lol2

ed hunter 02.01.2016 19:00

Zobaczymy jak jutro odpalimy, to znaczy ja i inni posiadacze tradycyjnych silników napędzanych gnojówką. :D
Dzisiaj nie było problemu, nie licząc przykrego zaklekotania w pierwszym momencie. :D

grzeniu 02.01.2016 19:20

Zimno jak pieron, to może coś z ciepłych krajów :wow:



DejaVu 02.01.2016 19:25

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1347212)
'Takiego tarpana korbą i było ok'
Oczywiście odpalałeś bez akumulatora? Na iskrownik lol2

:nie: tarpan akurat palił z kopniaka :>

Patrix 02.01.2016 20:30

Cytat:

Napisany przez Jarson (Post 1347195)
Podejrzewam, że przy dowolnym zdarzeniu drogowym ze szkodami ubezpieczyciel widząc takie ustrojstwo szeroko by się uśmiechnął i odmówił wypłaty odszkodowania. I obawiam się, że miałby rację.

To się nazywa głupia rzeczywistość :sciana: by producentom akku się kasa zgadzała.
Mi się pomysł gościa podoba. Choćby jako awaryjny do odpalenia.

W innych filmach gość ulepszył konstrukcję i nie ma już miedzi tylko płytki i lepiej to wygląda.
Auto mu odpala nawet po 3 dniach.

Kogo obchodzi szybkie rozładowanie po zostawieniu na lampach jak to się ładuje w mgnieniu oka?
Moje światła gasną po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka. Są marki gdzie lampy nie gasną i to jest głupota producenta ;)
Jak ktoś ma garaż to mógłby się bawić.

Ci co próbują zawszę są najpierw "idiotami", potem wysyłają rakietę, która sama ląduje i gawiedź cichnie.

ed hunter 03.01.2016 13:45

Mój traktor zamarzł, znaczy paliwo zamarzło, bo kręci nawet żwawo, pyknął trochę na cylindrach i koniec, kręci i nic się nie dzieje. :| Podkusiło mnie przed tymi mrozami dolać droższej ropy na małej stacji, od razu poczułem spadek mocy... ehhhhhh...

Trzeba będzie rano podstawić pod silnik dmuchawę 2kW, po godzinie powinien zapalić, testowałem to już kilka razy.

- Deckard - 03.01.2016 13:50

Cytat:

Napisany przez ed hunter (Post 1347309)
Mój traktor zamarzł, znaczy paliwo zamarzło, bo kręci nawet żwawo, pyknął trochę na cylindrach i koniec, kręci i nic się nie dzieje. :| Podkusiło mnie przed tymi mrozami dolać droższej ropy na małej stacji, od razu poczułem spadek mocy... ehhhhhh...

Trzeba będzie rano podstawić pod silnik dmuchawę 2kW, po godzinie powinien zapalić, testowałem to już kilka razy.

Spróbuj na Statoilu tankować,[niedługo perfec-k czy jakoś tak] ja tankuje tam 95 i jest ok,
znajomy ma forda turbognoja i też nie ma z ropą problemu a jego samochód, jest dość kapryśny i ma duuuuży przebieg

ed hunter 03.01.2016 13:57

Ta stacyjka była STATOILem, a teraz się k.... MOYA nazywa... Lałem tam zawsze tą drogą ropę przed mrozami i nie było kłopotu. Dodatkowo w duże mrozy kawę dawali gratis.

DejaVu 03.01.2016 16:22

Ja aku ładowałem w piątek :taktak: i potem trzymałem go w domu , więc dziś srana przy -21*C zapaliłem bez problemu , świece mam 5letnie ropa z cpn więc nie wiem jaka , ale filtr obowiązkowo zmieniam w listopadzie :spoko: ale sprzęgło hydrauliczne jakoś ciężko mi się wyciskało , albo to takie wrażenie bo jadąc na ryby założyłem śniegowce dwa numery większe :ysz: teraz za oknem -17*C je wiem czy brać aku do domu?

ed hunter 03.01.2016 16:39

Mój aku kręci, ale co z tego jak paliwo nie dochodzi... filtr mam zmieniony.

Znaczy się teraz, to będę musiał rano podładować, bo dostał trochę, z 10 razy próbowałem odpalić.

joujoujou 03.01.2016 16:39

Jeśli zostawisz odpalony do rana, to nie musisz zabierać aku do domu.

DejaVu 03.01.2016 17:01

Przyniosłem aku do domu , przyszedł sms z firmy :ysz: 3 dni wolnego od roboty :party:

Jarson 03.01.2016 19:44

Możesz podać w swojej firmie mój nr telefonu? Też chcę takiego smsa :D


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 23:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.