Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

DejaVu 18.01.2012 14:26

Jak nie zapalę to golf będzie gnił do wiosny! jeszcze dziada nie daję rady wepchnąć do garażu.

sobrus 18.01.2012 14:29

Zapowiadają ze ma być ocieplenie do zera, to chyba nawet na tej gnojówce odpali.

DejaVu 18.01.2012 14:30

żadnej pompki ręcznej nie ma -czytam na necie różne porady ,ale i tak nic nie rozumiem - pisze że jedna osoba powinna kręcić rozrusznikiem , a druga luzować wtryski.Tylko ja nigdy nie miałem diesla , z benzyniakiem bym sobie poradził,jeszcze żebym wiedział gdzie podpiąć wężyk z paliwem z baniaka , to bym zobaczył czy zapali.

rycho 18.01.2012 14:36

Weź za uszy tego kolegę co Ci kazał diesla kupić...
Za uszy!

grzeniu 18.01.2012 14:36

Do odpowietrzenia trzeba dwojga.
Luzujesz rurki na wtryskach i kręcisz rozrusznikiem. Drugi patrzy, aż z rurek przestanie lecieć powietrze a zacznie tryskać paliwo. Wtedy dokręcasz i powinien zapalić. Czasami to trzeba kręcić długo...bo pompa musi wypchnąć swoje powietrze i to z węża od filtra.
Sam jak miałem taką sytuację w busie, to dwa akumulatory wypiłowałem. :sciana:

sobrus 18.01.2012 14:42

Słyszałem o preparacie-dodatku do paliwa Skydd.
Jedna butelka na 1000 litrów, koszt niewielki - moze warto sie tym zainteresować?

Kris 18.01.2012 14:43

Preparat dobry - Skydd Black Arrow 1 ml na 1 litr paliwa. Używam.

Ale DejaVu powinien zmienić stację paliw, skoro ich paliwo tężeje w takiej temperaturze... może jeszcze letnie mieli pomieszane z przejściowym? :mruga:

DejaVu 18.01.2012 14:58

Cytat:

Napisany przez Kris (Post 1197051)
Preparat dobry - Skydd Black Arrow 1 ml na 1 litr paliwa. Używam.

Ale DejaVu powinien zmienić stację paliw, skoro ich paliwo tężeje w takiej temperaturze... może jeszcze letnie mieli pomieszane z przejściowym? :mruga:

Prawie całe lato tankowałem u przemytników , potem jak mi zdechł to zacząłem znowu tankować w CPN - ale wydaje mi się że czy od rusków czy z CPN to jak się trafi na kombinatorów to można kupić gówniane paliwo :sciana:
Golfa w kwietniu będę już miał dwa lata i jakoś poważniejszych awarii nie miałem - jak mówią '' jak się dba tak się ma'' no i to prawda - ja do niego nie zaglądam wymieniam olej , tankuję i jadę :> więc mi się teraz podziękował. Może i jest syf w baku , może nikt tam nigdy nie zaglądam (przede mną miała go baba) ja nigdy nie wypalam ropy do końca ,rezerwa to może ze dwa razy mi tylko błysnęła i już tankowałem.

ed hunter 18.01.2012 15:18

Z tego cuda wcześniej kupowanego mogło nazbierać się lakierowego osadu i zakleić wszystko łącznie z rurkami.

grzeniu 18.01.2012 15:21

Te preparaty, to można dodawać na bieżąco - one mogą spowolnić wydzielanie się wody z ropy i silnik na bieżąco to przepali. Trochę też zmniejszają wytrącanie się parafiny.
Jeśli rzeczywiście masz już w baku dużo wody na spodzie, to cudów nie uczynią. Pozostaje tylko wyczyścić bak.

Pamiętam, jak kiedyś opowiadali starzy taryfiarze co robili dieslami, że ropę kupują na beczki. Te beczki potem stoją długi czas i z nich na bieżąco spuszczają paliwo do auta. Po takim odstaniu się z każdej beczki na konieć zlewali minimum pół wiadra wody :O
Pozorne straty na paliwie odrabiali dużo rzadszymi wymianami filtrów paliwa. I to jest prawda, tylko dzisiaj już nikomu nie chce się tak cudować. Pozostaje znaleźć pewny cpn i tylko na nim tankować.

A tak w ogóle, to ile przejechałeś na tym filtrze? Zgodnie ze sztuką powinno się je wymieniać razem z wymianą oleju, a najlepiej przed zimą.
Może problem skończy się na samym filtrze.

DejaVu 18.01.2012 17:01

@edu w golfie bak jest plastikowy więc z kąt tam lakier :sciana:
@grzeniu preparat kosztuje 7zł. i od teraz będę go stosował :taktak: filtr teoretycznie był wymieniany 2 lata temu jak kupiłem golfa to zaraz pozmieniałem oleje itp. na paragonie jest filtr napisany - ale czy go wymieniono to nie wiem,nie było mnie przy tym i teraz tak myślę że zrobiono mnie w konia! Dlatego że jak rano pojechałem pociągiem do miasta to poszedłem od razu na najbliższy CPN aby kupić 2l.ropy bo w domu nie mam luzem , a przecież musiałem zalać filtr.Tak się złożyło to ten CPN to jest w Trans-budzie taka firma w Ełku mają tam warsztaty itp.i ja tam właśnie wtedy wymieniałem oleje :haha: no i mówię dla tego gościa że siedzi u mnie filtr Vasco c234 u nich zakładany - a on na to że takich filtrów nigdy nie mieli-a więc albo mieli i tego nie pamięta, albo wzięli kasę a filtra nie zmienili! W tym roku z kolei zmieniałem gdzie indziej , było to w lipcu robiłem też badanie techniczne więc chciałem załatwić to za jednym zamachem -mechanik przy mnie zmienił olej , filtr powietrza i oleju - a filtr paliwa nie chciałem zmieniać - miałem zrobić to przed zimą :sciana:
Co mam w baku to nie wiem , nie wiem też jak to jest w golfach skonstruowane ponoć w moim silniku jest pompa w baku i druga na silniku.Staram się tak tankować aby zawsze było paliwa ponad rezerwę więc raczej jakiegoś szlamu nie powinno mi pociągnąć , chociaż na wertepach pewno tam się wszystko miesza :taktak: mam nadzieję że jest tam jakiś filtr.
Akumulator po godzinie włożyłem na miejsce chwila kręcenia i golf odpala-ale ciągle widać pełno powietrza-nadjeżdża koleś traktorem pytam czy umie odpowietrzać wtryski- on mówi że tak to można w ciągniku lepiej nic nie ruszać :( stoimy więc z pół godziny golf sobie pyka na wolnych i dalej idzie powietrze - co raz robię mu przy-gazówki, postanawiam się przejechać do asfaltu lecz po 3 km.traci moc i zdycha , podnoszę maskę i patrzę paliwo z pompy się wraca do filtra :wow: dzwonię do kumpla aby jechał po mnie z linką-po chwili patrzę paliwo płynie w odwrotnym kierunku-odpalam i wracam o własnych siłach do domu.Szybko biegnę po klucz od garażu , wjeżdżam , gazuję , gaszę , odpalam za każdym strzałem - w przewodzie nie widać powietrza.Wieczorem pójdę go odpalić to samo rano , ale do roboty jadę z kumplem , w sobotę zrobię mu qurva Paryż Dakar :taktak::D

- Deckard - 18.01.2012 17:03

:sciana: kąt to może być prosty.. a filtr paliwa zawsze sie zmienia bo nigdy nie wiadomo co poprzednik tankował ale pozorne oszczędności lobią się mścić ||

DejaVu 18.01.2012 17:05

Cytat:

Napisany przez - Deckard - (Post 1197069)
:sciana: kąt to może być prosty..

czepiasz się-u mnie do rzkoły to jeszt pżez las pod gurke :P

grzeniu 18.01.2012 17:14

Popytaj więc jakiegoś obeznanego mechanika, oni takie przypadki mają opanowane.
Czasem dobrze jest pogadać w serwisie np VW, ale bezpośrednio z mechanikiem z warsztatu. Podpowie i doradzi - jemu nie zależy.
Szkoda się męczyć z autem przez takie głupstwo.

A paliwo kupuj na dużych cpn-ach, im większy ma przerób tym lepiej. Tym mniej odczuwalne ewentualne oszustwo.

ed hunter 18.01.2012 17:25

Lakier jest jak najbardziej możliwy w lewym paliwie.

Przeczytałem całość, nie wnerwiaj się sprawdź drożność.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.